tirsdag 16. oktober 2012

Bladkongen.no

Når jeg henter inspirasjon til nye retter bruker jeg alle mulige virkemidler. Det kan være gjennom forskjellige nettsider og sosiale medier, bilder, restaurantmenyer og elementer i jobbsammenheng. Øverst på lista av inspirasjonskildene mine troner matmagasiner og kokebøker. Hyllene mine er fulle av forskjellige kokebøker med ulike temaer her hjemme, og jeg har flere faste matmagasiner jeg leser hver måned. Og akkurat når det kommer til disse matmagasinene så elsker jeg å sitte å bla igjennom å hente inspirasjon i tekster og bilder. Jeg abonerer på 3 forskjellige typer magasiner, noe jeg sparer mye penger på fremfor å kjøpe magasinene enkeltvis i butikken.


Bladkongen.no er en nettside som tilbyr et veldig stort utvalg av magasiner - både norske og internasjonale. De har samlet magasinene i kategorier, slik at det blir enkelt for deg som forbruker å se igjennom hva som kan være interessant for nettopp deg. Gjennom Bladkongen.no kan du enkelt bestille abonomenter hjem til deg selv eller en venn for en rimelig penge.

Innen kategorien MAT & VIN, som er mest interessant for meg,  har de per dags dato et utvalg på hele 41 forskjellige magasiner - både norske og internasjonale. Du kan enkelt sortere bladene etter pris, populæritet, de som kommer med en premie og de nyeste bladene slik at du får en god oversikt.

Dersom du ønsker å gå inn å ta en titt på deres utvalg kan du klikke HER, og deres utvalg innen kategorien MAT & VIN finner du HER.



// I samarbeid med Bladkongen.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar